Przedszkole > Tygodniowy harmonogram
Godzina | Poniedziałek | Wtorek | Środa | Czwartek | Piątek |
6.45 – 8.00 | Schodzenie się dzieci, swobodna zabawa w kącikach zainteresowań. Zabawy dowolne inspirowane przez dzieci. Zabawy integracyjne. | Schodzenie się dzieci, swobodna zabawa w kącikach zainteresowań. Zabawy dowolne inspirowane przez dzieci. Zabawy integracyjne. | Schodzenie się dzieci, swobodna zabawa w kącikach zainteresowań. Zabawy dowolne inspirowane przez dzieci. Zabawy integracyjne. | Schodzenie się dzieci, swobodna zabawa w kącikach zainteresowań. Zabawy dowolne inspirowane przez dzieci. Zabawy integracyjne. | Schodzenie się dzieci, swobodna zabawa w kącikach zainteresowań. Zabawy dowolne inspirowane przez dzieci. Zabawy integracyjne. |
8.00-8.30 | Zadania indywidualne, gry i zabawy dydaktyczne, utrwalenie wierszy, piosenek. Ćwiczenia ogólnorozwojowe. Prace w małych zespołach lub praca indywidualna. Prace porządkowe. | Zadania indywidualne, gry i zabawy dydaktyczne, utrwalenie wierszy, piosenek. Ćwiczenia ogólnorozwojowe. Prace w małych zespołach lub praca indywidualna. Prace porządkowe. | Zadania indywidualne, gry i zabawy dydaktyczne, utrwalenie wierszy, piosenek. Ćwiczenia ogólnorozwojowe. Prace w małych zespołach lub praca indywidualna. Prace porządkowe. | Zadania indywidualne, gry i zabawy dydaktyczne, utrwalenie wierszy, piosenek. Ćwiczenia ogólnorozwojowe. Prace w małych zespołach lub praca indywidualna. Prace porządkowe. | Zadania indywidualne, gry i zabawy dydaktyczne, utrwalenie wierszy, piosenek. Ćwiczenia ogólnorozwojowe. Prace w małych zespołach lub praca indywidualna. Prace porządkowe. |
8.30-12.30
JAZDA KONNA[i] |
|||||
8.30-9.00 | Ćwiczenia poranne. Czynności higieniczne, przygotowanie do śniadania. | Ćwiczenia poranne. Czynności higieniczne, przygotowanie do śniadania. | Ćwiczenia poranne. Czynności higieniczne, przygotowanie do śniadania. | Ćwiczenia poranne. Czynności higieniczne, przygotowanie do śniadania. | Ćwiczenia poranne. Czynności higieniczne, przygotowanie do śniadania. |
9.00-9.30 | Śniadanie, doskonalenie samodzielności podczas spożywania posiłków. | Śniadanie, doskonalenie samodzielności podczas spożywania posiłków. | Śniadanie, doskonalenie samodzielności podczas spożywania posiłków. | Śniadanie, doskonalenie samodzielności podczas spożywania posiłków. | Śniadanie, doskonalenie samodzielności podczas spożywania posiłków. |
9.30-12.15
ROBOTYKA[ii] |
|||||
9.30-11.00
SALSA |
9.30 – 10.30
WARSZTATY PODRÓŻNICZE[iii]
|
9.00-10.00
WARSZTATY KULINARNE -„DYLEMATY MAMY I TATY”[iv] |
9.30-12.00
OBSERWACJA PSYCHOLOGICZNA[v] |
||
9.30-11.15
|
Zintegrowana działalność edukacyjna w oparciu o Podstawę programową wychowania przedszkolnego. Realizacja zadań edukacyjnych wyzwalających aktywność dzieci. | Zintegrowana działalność edukacyjna w oparciu o Podstawę programową wychowania przedszkolnego. Realizacja zadań edukacyjnych wyzwalających aktywność dzieci. | Zintegrowana działalność edukacyjna w oparciu o Podstawę programową wychowania przedszkolnego. Realizacja zadań edukacyjnych wyzwalających aktywność dzieci. | Zintegrowana działalność edukacyjna w oparciu o Podstawę programową wychowania przedszkolnego. Realizacja zadań edukacyjnych wyzwalających aktywność dzieci. | Zintegrowana działalność edukacyjna w oparciu o Podstawę programową wychowania przedszkolnego. Realizacja zadań edukacyjnych wyzwalających aktywność dzieci. |
10.00-11.00 11.00-12.00
WARSZTATY PLASTYCZNE[vi] |
9.45-10.15
RELIGIA[1] |
10.00-11.00
WARSZTATY PLASTYCZNE[vii] |
|||
9.45-10-15
RELIGIA[viii] |
10-11.45
RYTMIKA |
10.00-11.00
MASTER CHEF |
11.00-12.00
ZAJĘCIA LOGOPEDYCZNE |
10.00-11.00
PROJEKT BADAWCZY |
|
10.00-11.30
FUNKY FREE |
11.30-12.30
PRZEDSZKOLIADA[ix] |
11.00-12.30
KARATE[x] |
|||
9.30-12.30
AKADEMIA ODKRYWCÓW[xi] |
11.30-13.15
JĘZYK ANGIELSKI |
||||
11.15 – 11.30 | Przygotowanie do wyjścia na spacer. | Przygotowanie do wyjścia na spacer. | Przygotowanie do wyjścia na spacer. | Przygotowanie do wyjścia na spacer. | Przygotowanie do wyjścia na spacer. |
11.30 – 12.30 | Pobyt na świeżym powietrzu, spacery, gry i zabawy w ogrodzie. Zajęcia twórcze. Zabawy ruchowe w „Ogrodzie zimowym” w budynku przedszkolnym w przypadku burzy, smogu lub wichury. | Pobyt na świeżym powietrzu, spacery, gry i zabawy w ogrodzie. Zajęcia twórcze. Zabawy ruchowe w „Ogrodzie zimowym” w budynku przedszkolnym w przypadku burzy, smogu lub wichury. | Pobyt na świeżym powietrzu, spacery, gry i zabawy w ogrodzie. Zajęcia twórcze. Zabawy ruchowe w „Ogrodzie zimowym” w budynku przedszkolnym w przypadku burzy, smogu lub wichury. | Pobyt na świeżym powietrzu, spacery, gry i zabawy w ogrodzie. Zajęcia twórcze. Zabawy ruchowe w „Ogrodzie zimowym” w budynku przedszkolnym w przypadku burzy, smogu lub wichury. | Pobyt na świeżym powietrzu, spacery, gry i zabawy w ogrodzie. Zajęcia twórcze. Zabawy ruchowe w „Ogrodzie zimowym” w budynku przedszkolnym w przypadku burzy, smogu lub wichury. |
12.30-15.00 BASEN[xii] | 11.30-13.15
ANGIELSKI |
||||
13.15 – 14.00 | Odpoczynek. Relaksacja. Słuchanie bajek literackich czytanych przez nauczyciela lub z płyty CD. Masażyki relaksacyjne do utworów muzycznych. Słuchanie muzyki relaksacyjnej. | Odpoczynek. Relaksacja. Słuchanie bajek literackich czytanych przez nauczyciela lub z płyty CD. Masażyki relaksacyjne do utworów muzycznych. Słuchanie muzyki relaksacyjnej. | Odpoczynek. Relaksacja. Słuchanie bajek literackich czytanych przez nauczyciela lub z płyty CD. Masażyki relaksacyjne do utworów muzycznych. Słuchanie muzyki relaksacyjnej. | Odpoczynek. Relaksacja. Słuchanie bajek literackich czytanych przez nauczyciela lub z płyty CD. Masażyki relaksacyjne do utworów muzycznych. Słuchanie muzyki relaksacyjnej. | Odpoczynek. Relaksacja. Słuchanie bajek literackich czytanych przez nauczyciela lub z płyty CD. Masażyki relaksacyjne do utworów muzycznych. Słuchanie muzyki relaksacyjnej. |
13.00-16.00
JAZDA KONNA[xiii] |
|||||
14.00 – 15.30 | Zabawy i gry dydaktyczne z udziałem nauczyciela. Utrwalenie poznanych wierszyków, zabaw, tańców i piosenek. Zabawy logopedyczne. Zajęcia plastyczne, ćwiczenia grafomotoryczne. | Zabawy i gry dydaktyczne z udziałem nauczyciela. Utrwalenie poznanych wierszyków, zabaw, tańców i piosenek. Zabawy logopedyczne. Zajęcia plastyczne, ćwiczenia grafomotoryczne. | Zabawy i gry dydaktyczne z udziałem nauczyciela. Utrwalenie poznanych wierszyków, zabaw, tańców i piosenek. Zabawy logopedyczne. Zajęcia plastyczne, ćwiczenia grafomotoryczne. | Zabawy i gry dydaktyczne z udziałem nauczyciela. Utrwalenie poznanych wierszyków, zabaw, tańców i piosenek. Zabawy logopedyczne. Zajęcia plastyczne, ćwiczenia grafomotoryczne. | Zabawy i gry dydaktyczne z udziałem nauczyciela. Utrwalenie poznanych wierszyków, zabaw, tańców i piosenek. Zabawy logopedyczne. Zajęcia plastyczne, ćwiczenia grafomotoryczne. |
15.30 – 16.00 | higieniczne, przygotowanie do podwieczorku. Podwieczorek. | higieniczne, przygotowanie do podwieczorku. Podwieczorek. | higieniczne, przygotowanie do podwieczorku. Podwieczorek. | higieniczne, przygotowanie do podwieczorku. Podwieczorek. | higieniczne, przygotowanie do podwieczorku. Podwieczorek. |
11.00-12.00
ZAJĘCIA LOGOPEDYCZNE |
|||||
16.00 – 17.30 | Pobyt na świeżym powietrzu w ogrodzie przedszkolnym. Zabawy ruchowe w „Ogrodzie zimowym” w budynku przedszkolnym. | Pobyt na świeżym powietrzu w ogrodzie przedszkolnym. Zabawy ruchowe w „Ogrodzie zimowym” w budynku przedszkolnym. | Pobyt na świeżym powietrzu w ogrodzie przedszkolnym. Zabawy ruchowe w „Ogrodzie zimowym” w budynku przedszkolnym. | Pobyt na świeżym powietrzu w ogrodzie przedszkolnym. Zabawy ruchowe w „Ogrodzie zimowym” w budynku przedszkolnym. | Pobyt na świeżym powietrzu w ogrodzie przedszkolnym. Zabawy ruchowe w „Ogrodzie zimowym” w budynku przedszkolnym. |
12.00-12.15
JĘZYK ANGIELSKI |
11.30-
DOGOTERAPIA[xiv] |
||||
17.30 –18.15 | Zabawy w kącikach zainteresowań. Tworzenie okazji do działań twórczych. Czynności porządkowe. Rozchodzenie się dzieci. | Zabawy w kącikach zainteresowań. Tworzenie okazji do działań twórczych. Czynności porządkowe. Rozchodzenie się dzieci. | Zabawy w kącikach zainteresowań. Tworzenie okazji do działań twórczych. Czynności porządkowe. Rozchodzenie się dzieci. | Zabawy w kącikach zainteresowań. Tworzenie okazji do działań twórczych. Czynności porządkowe. Rozchodzenie się dzieci. | Zabawy w kącikach zainteresowań. Tworzenie okazji do działań twórczych. Czynności porządkowe. Rozchodzenie się dzieci. |
[i] Zajęcia dodatkowe, płatne, Grupa Motylki i grupa Żuczki (15.11/29.11/13.12/20.12)
[ii] Robotyka-02.10/16.10/30.10/13.11/27.11/11.12/08.01/22.01/05.02
[iii] Warsztaty podróżnicze – 19.09/17.10/21.11/19.12/16.01/27.02/20.03/17.04/15.05/20.06
[iv] WARSZTATY KULINARNE -„DYLEMATY MAMY I TATY”[iv] – 12.10/09.11/14.12
[v] OBSERWACJA PSYCHOLOGICZNA – 01.12/15.12
[vi] Warsztaty plastyczne – Grupa Pszczółki godz. 10.00-11.00:, grupa Motylki 11.00-12.00: 09.10/6.11/04.12.2017
[vii] WARSZTATY PLASTYCZNE, grupa Żuczki-12.10/16.11/14.12
[viii] Grupa Motylki
[ix] Przedszkoliada- Zajęcia dodatkowe, płatne
[x] Zajęcia dodatkowe, płatne
[xi] Akademia odkrywców – 20.09/18.10/22.11/20.12/17.01/21.02/21.03/18.04/23.05/20.06
[xii] Zajęcia dodatkowe, płatne
[xiii] Zajęcia dodatkowe, płatne, Grupa Pszczółki (7.11/1.12/5.12/19.12)
[xiv] Dogoterapia-17.11/01.12